به گزارش وبدا دانشکده ، همزمان با جشن اعیاد شعبانیه ،رئیس دانشکده ،از همکاران خود تقدیر و تشکر نمود
در این مراسم دکتر فیضی لائین ، رئیس دانشکده علوم پیراپزشکی ضمن تشکر از همکاران خود ،راجع به تکریم ارباب رجوع سخنانی را عنوان نمود.
وی گفت: طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع ، یکی از طرحهای هفتگانه تحول اداری است که به منظور بالا بردن سطح رضایت ارباب رجوع و ارتقای سطح کارآمدی نظام اداری در میان سایر طرحهای تحول اداری توجه بیشتری را به خود معطوف داشته است. این طرح را شورای عالی اداری در نودمین جلسه خود در ۲۵ر۰۱ر۱۳۸۱ بنا به پیشنهاد سازمان مدیریت و برنامهریزی کشور به منظور تکریم و جلب رضایت ارباب رجوع نسبت به عملکرد واحدهای اجرایی کشور به تصویب رساند و همه موسسات، شرکتهای دولتی، وزارتخانهها، سازمانها و شرکتها و موسساتی را که از بودجه عمومی استفاده میکنند، ملزم به اهتمام جدی و اجرای دقیق آن کرد.
در این مراسم ،هادی مهدی زاده ،رئیس کارگروه تکریم ارباب رجوع دانشگاه طی ایراد سخنانی ،از همکاران دانشکده با اهدا لوح، تقدیر و تشکر نمود.